Declaració d'intencions


Em dic Manel; Manel Andreu, encara que molts mai m'heu dit Manel.

Estic al món del sardanisme de competició des de l'any 1981 i sempre en el grup Tarragona Dansa.

He sigut ballador, pare de balladors, marit de balladora, cap de colla, assajador, membre de junta i molts dels meus millors amics han sigut o segueixen sent d'aquest món.

Aquest blog, que comença avui, vol parlar d'això, del món de la sardana esportiva. Però no serà la típica pàgina on trobareu un recull de fotos o les classificacions del concurs. Això els que seguiu aquest blog ja sabeu on trobar-ho.
Pretenc parlar, debatre, argumentar, discutir, escoltar opinions i contra opinions. Amb claredat, amb transparència, amb respecte i sense faltar, però dient les coses que tots hem sentit o hem dit mentre esperem els trofeus ( Algun dia parlaré de les entregues de copes i trofeus) o amb les converses privades però que ningú té els bemolls per després fer-les públiques.

I crec que, en uns moments difícils per la sardana esportiva, no hem de tenir por de dir  les coses que ens agraden o de les que no. Sempre hem sigut una mica reservats, tancats, amb una certa "omertá" per no criticar o per no parlar de coses que fan gent, amics, companys o coneguts i que, en el 99% dels casos es fan de manera altruista i a costa de moltes hores de dedicació. I, ho dic per endavant, mai estarem prou agraïts a tots ells.

Sé que avui dia l'anonimat a les xarxes permet dir moltes tonteries, es cert. Però, gent, estem al segle XXI i això és inevitable. Jo opinaré donant la cara, molts em coneixeu i sinó busqueu-me pels concursos i em trobareu. AH!!! I aquesta serà la meva opinió. Mai serà  la opinió de la meva colla i, fins i tot, alguns cops, pot ser que sigui una opinió diferent de la que puguem tenir com a grup sardanista.

I com pretenc parlar de tot i de tots, el primer tema serà l’anul·lació del concurs de Tarragona.







Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Blog Parcial

La Moviola de Ceret

Un follón... o no